Po złożeniu zamówienia zostaną Państwo poinformowani o przyjęciu go do realizacji. Na bieżąco będziemy informować Państwa o stanie zamówienia i kolejnych krokach jego zrealizowania począwszy od momentu przyjęcia zlecenia do momentu przekazania go firmie spedycyjnej.
W razie potrzeby nasz pracownik będzie kontaktował się z Państwem w celu potwierdzenia zamówienia, bądź domówienia ewentualnych szczegółów.
Darmowe metody dostawy:
- Kurier DHL
- Paczkomat InPost
- Odbiór osobisty sprzętu w wybranym punkcie sprzedawcy
Metody płatności:
Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione Towary:
- przelew bankowy na rachunek bankowy Sprzedawcy;
- gotówką za pobraniem u kuriera;
- płatność online PayU;
- płatność online Shoper Autopay;
Klient powinien dokonać płatności za zamówienie w wysokości wynikającej z zawartej Umowy sprzedaży w terminie 3 Dni roboczych, jeżeli wybrał formę przedpłaty.
W wypadku niewywiązania się przez Klienta z płatności w terminie, Sprzedawca wyznacza Klientowi dodatkowy termin na dokonanie płatności i informuje o nim Klienta na trwałym nośniku. Informacja o dodatkowym terminie na dokonanie płatności zawiera również informację, że po bezskutecznym upływie tego terminu, Sprzedawca odstąpi od Umowy sprzedaży. W wypadku bezskutecznego upływu drugiego terminu na dokonanie płatności, Sprzedawca prześle Klientowi na Trwałym nośniku oświadczenie o odstąpieniu od umowy na podstawie art. 491 Kodeksu Cywilnego.