DARMOWY ZWROT
Chcesz zwrócić sprzęt? Nie ma sprawy, musisz tylko dopilnować formalności:
- W terminie 30 dni od zakupu możesz odstąpić od zakupu informując nas o tym poprzez maila.
- Dostaniesz od nas list przewozowy do paczkomatu lub kuriera, który musisz umieścić na paczce.
- Od dnia poinformowania nas o zwrocie zakupionego urządzenia masz 14 dni na odesłanie zakupionego urządzenia, po tym okresie zwrot nie będzie możliwy.
Wraz z urządzeniem prosimy o przesłanie numeru konta bankowego na które mamy dokonać zwrotu środków.
- Aby otrzymać zwrot produkt musi być w nie gorszym stanie niż został do Ciebie wysłany.
- Paczkę możesz nadać samodzielnie, wysyłając towar na adres:
Vega Aneta Brutkowska
ul. Powstańców 1
05-800 Pruszków
tel. 508 904 407
Nie przyjmujemy zwrotów nadanych za pobraniem.
- Otrzymałeś gratis? – w przypadku zwrotu towaru odeślij go również do nas.
- Otrzymałeś rabat na kolejną sztukę? – w przypadku zwrotu towaru pomniejszymy zwrot wpłaty o wartość udzielonego rabatu.
- Przyjmujemy zwroty od firm, które w swoim PKD nie świadczą usług tożsamych z naszą firmą.
REKLAMACJA
Wszelkie reklamacje związane z towarem lub realizacją umowy sprzedaży klient może składać
w dowolnej formie pisemnie na adres pocztowy Vega Aneta Brutkowska, ul. Powstańców 1, 05-800 Pruszków lub też emailowo na adres: kontakt@laptopypoleasingowe.com
W przypadku wątpliwości klient może skontaktować się z nami pod numerem telefonu: 600 570 570, 508 904 407. W celu sprawnego rozpatrzenia reklamacji zalecamy umieszczenie w reklamacji następujących danych: imię i nazwisko, adres, adres e-mail, numer telefonu, przedmiot reklamacji oraz numer zamówienia (jeżeli jest to możliwe), wraz ze wskazaniem żądania klienta, wszelkie okoliczności opisujące wadę, datę stwierdzenia wady, oraz o ile to możliwe zdjęcia wady (w przypadku złożenia reklamacji za pośrednictwem maila).
W ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację, ustosunkujemy się do reklamacji.
Jeżeli towar ma wadę, klient może:
1) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży, chyba że uda nam się niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla klienta wymienić towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunąć.
Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli towar był już wymieniony lub naprawiany przez nas albo nie uczyniliśmy zadość obowiązkowi wymiany towaru na wolny od wad lub usunięcia wad. Klient może zamiast zaproponowanego przez nas usunięcia wady żądać wymiany towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez nas.
2) żądać wymiany towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady. Jesteśmy zobowiązani wymienić towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla klienta.
Możemy jednak odmówić zadośćuczynienia żądaniu klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową sprzedaży towaru wadliwego w sposób wybrany przez klienta jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosimy my.
Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć rzecz wadliwą na adres tj.:
Vega Aneta Brutkowska
ul. Powstańców 1
05-800 Pruszków
Odpowiadamy z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat (w przypadku fabrycznie nowych towarów) lub roku (w przypadku używanych towarów) od wydania sprzętu klientowi. W wypadku klienta będącego konsumentem koszt dostarczenia pokrywamy my.