Rzeczywiste zdjęcia produktów - kupujesz egzemplarz ze zdjęcia!

 
Reklamacje i Zwroty

 DARMOWY ZWROT

Chcesz zwrócić sprzęt? Nie ma sprawy, musisz tylko dopilnować formalności:

  1. W terminie 30 dni od zakupu możesz odstąpić od zakupu poprzez odesłanie nam zakupionego urządzenia.
  2. Dostaniesz od nas list przewozowy do paczkomatu lub kuriera, który musisz umieścić na paczce.

 

Wraz z urządzeniem prosimy o przesłanie numeru konta bankowego na które mamy dokonać zwrotu środków. 

DODATKOWE INFORMACJE
  • Aby otrzymać zwrot produkt musi być w nie gorszym stanie niż został do Ciebie wysłany.
  • Paczkę możesz nadać samodzielnie, wysyłając towar na adres:

Vega Aneta Brutkowska
ul. Powstańców 1
05-800 Pruszków
tel. 508 904 407

Nie przyjmujemy zwrotów nadanych za pobraniem.

  • Otrzymałeś gratis? – w przypadku zwrotu towaru odeślij go również do nas.
  • Otrzymałeś rabat na kolejną sztukę? – w przypadku zwrotu towaru pomniejszymy zwrot wpłaty o wartość udzielonego rabatu.
  • Przyjmujemy zwroty od firm, które w swoim PKD nie świadczą usług tożsamych z naszą firmą.

OGÓLNE WARUNKI GWARANCJI

 

Gwarancja jest udzielana na okres 3, 6 albo 12 miesięcy od dnia zakupu sprzętu elektronicznego, w zależności od zakupionego sprzętu.

Gwarancja dotyczy zapewnienia sprawnego i bezawaryjnego działania sprzętu elektronicznego w okresie gwarancyjnym.

Baterie i zasilacze podlegają 14 dniowej gwarancji rozruchowej (liczonej od daty sprzedaży).

 

Gwarancja jest nieważna jeśli:

  • produkt był naprawiany lub modyfikowany przez osoby nieupoważnione;
  • zmieniono numer seryjny produktu, wymieniono lub usunięto jakiekolwiek komponenty lub akcesoria;
  • naklejki z numerem identyfikacyjnym zostały uszkodzone lub w jakikolwiek inny sposób zmienione;
  • do uszkodzenia doszło z powodu niewłaściwej instalacji lub niewłaściwego podłączenia urządzenia peryferyjnego (np. monitora lub klawiatury);
  • do uszkodzenia doszło w wyniku zewnętrznej awarii zasilania lub jakiegokolwiek wypadku;
  • do uszkodzenia doszło w wyniku pracy lub przechowywania produktu w warunkach odbiegających od tych opisywanych jako warunki przechowywania i pracy w instrukcji.

 

Niniejsza gwarancja nie obejmuje:

  • nieprzerwanego ani bezbłędnego działania produktu;
  • utraty lub uszkodzenia danych przez produkt;
  • oprogramowania dostarczonego z produktem lub zainstalowanego w późniejszym terminie;
  • poprawnego działania sterowników do urządzeń, zwłaszcza w przypadku aktualizacji systemu;
  • awarii ani szkód wynikających z nadużycia, wypadku, niewłaściwego używania, modyfikacji, nieodpowiedniego środowiska fizycznego lub środowiska pracy, klęsk żywiołowych, przepięć, niewłaściwej konserwacji lub korzystania z produktu w sposób niezgodny z opisem podanym w stosownych materiałach informacyjnych;
  • szkód spowodowanych przez nie autoryzowanego dostawcę usług;
  • awarii ani szkód spowodowanych działaniem produktów osób trzecich;
  • pomocy technicznej ani innego rodzaju pomocy polegającej na udzielaniu odpowiedzi na pytania typu „jak to zrobić” lub pytania dotyczące instalacji, konfiguracji oraz użytkowania produktu;
  • produktów lub części ze zmienionym numerem identyfikacyjnym (lub numerem seryjnym produktu) ani produktów lub części, z których numer identyfikacyjny (lub numer seryjny produktu) został usunięty;

 

REKLAMACJA

Wszelkie reklamacje związane z towarem lub realizacją umowy sprzedaży klient może składać
w dowolnej formie pisemnie na adres pocztowy Vega Aneta Brutkowska, ul. Powstańców 1, 05-800 Pruszków lub też emailowo na adres: kontakt@laptopypoleasingowe.com

W przypadku wątpliwości klient może skontaktować się z nami pod numerem telefonu: 600 570 570, 508 904 407. W celu sprawnego rozpatrzenia reklamacji zalecamy umieszczenie w reklamacji następujących danych: imię i nazwisko, adres, adres e-mail, numer telefonu, przedmiot reklamacji oraz numer zamówienia (jeżeli jest to możliwe), wraz ze wskazaniem żądania klienta, wszelkie okoliczności opisujące wadę, datę stwierdzenia wady, oraz o ile to możliwe zdjęcia wady (w przypadku złożenia reklamacji za pośrednictwem maila).

W ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację, ustosunkujemy się do reklamacji.

Jeżeli towar ma wadę, klient może:

   1) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży, chyba że uda nam się niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla klienta wymienić towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunąć.

Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli towar był już wymieniony lub naprawiany przez nas albo nie uczyniliśmy zadość obowiązkowi wymiany towaru na wolny od wad lub usunięcia wad. Klient może zamiast zaproponowanego przez nas usunięcia wady żądać wymiany towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez nas.

    2) żądać wymiany towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady. Jesteśmy zobowiązani wymienić towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla klienta.

Możemy jednak odmówić zadośćuczynienia żądaniu klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową sprzedaży towaru wadliwego w sposób wybrany przez klienta jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosimy my.

Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć rzecz wadliwą na adres tj.:
Vega Aneta Brutkowska
ul. Powstańców 1
05-800 Pruszków

Odpowiadamy z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat (w przypadku fabrycznie nowych towarów) lub roku (w przypadku używanych towarów) od wydania sprzętu klientowi. W wypadku klienta będącego konsumentem koszt dostarczenia pokrywamy my.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl